maandag 6 september 2010

Bodietjes en andere leuke dingen...



De eerste foto is onze miniman met zijn nieuw gepimpt bodietje, met daarop een eend in gele flockfolie... Het was de eerste keer dat ik flockfolie gebruikte... Ik ben nog niet helemaal overtuigd, met textielverf kan ik nog meer mijn eigen ding doen! Maar toch vond ik het een geslaagd project.
De andere foto is mijn nieuwe tas, terug hetzelfde model als deze en deze, maar een aantal maten groter. Er past net een map in om naar de naailes mee te gaan, maar ook een brooddoos, fles water en wat fruit om mee te gaan werken. ideaal dus! Het stofje aan de buitenkant komt uit Ikea (uiteraard, vanwaar anders?) en langs binnen zit er beige linnen stof...
Nu komt er in de zelfde combinatie nog een pamperzakje à la façon de Mme Zsazsa en een gewoon ritstasje... Morgen moet er nog iets klein gemaakt worden, want we bezoeken kleine Senne nog een keer...
Gelukkig ben ik de hele dag thuis... Laat mijn naaimachientje maar snorren...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten