dinsdag 3 augustus 2010

Anais was creatief vandaag...

Na lange periode van stilte ben ik er terug... Vorige weken veel extra shiften gewerkt en dan ook nog eens ziek geweest, een soort van klierkoorts... Vermoeiende weken waren het. Maar het einde is in zicht. Nog twee dagen werken en dan is het congééééééééééé. Zaterdag vertrekken we met ons drietjes met de auto richting Wales.

Vandaag had ik er terug zin in, we gingen en moesten iets maken. Iets fleurig... Eerst heb ik een kleedje, dat ik gekregen heb, van maatje xxl naar een maatje medium gebracht. Gelukkig was er niet veel werk aan en is het een ideaal vakantiekleedje.
Toen bleef er nog meer als een halve middagdut van de miniman over, dus begin ik aan de reversible bag... En al zeg ik het zelf, hij is wonderwel goed gelukt. Proper afgewerkt en nergens onoverkomelijke fouten. Ik vond het patroon bij very Purple Person. Het is echt heel duidelijk en gemakkelijk in gebruik.

Dit is zoals je ziet de zomer/vakantieversie. Ik maak er na het verlof een aantal voor in de herfst en winter (dus met iets minder opvallende stofjes) en om cadeau te geven...

Greetz

5 opmerkingen:

  1. Schoon!
    Die drukknoop ziet er ook wel goed uit, degene die de rode tas van mij heeft gekregen had dat ook al als tip gegeven...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @schaartje: de drukknop ging er vrij vlot in, Vriend heeft het gedaan :) alleen heb ik nu achteraan de tas een ijzeren stukje da ge ziet... volgende keer probeer ik dat al in de binnenkant te steken, maar ik heb het gevoel dat er daar wa zoekwerk aan vooraf zal gaan omdat het die stof zoveel keer moet keren

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi!
    *verassing voor jou op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi! Kan het zijn dat ik gisteren in Ikea dat stofke heb zien liggen? :)

    BeantwoordenVerwijderen