maandag 9 november 2009

Weekend

Normaal verlopen onze weekends nogal hectisch, we hebben nogal veel feestjes met familie en zo, die we echt graag doen, maar af en toe vraagt het echt veel van ons. Maar dit weekend niets van dat. Enkel dingen doen die we graag doen, zoals op zaterdagochtend eens uitslapen... mmm zalig! Daarna ben ik een namiddagje gaan sporten en 's avonds samen met de sportclub een hapje gegeten.

Zondag was zelfs nog fantastischer, Jürgen heeft "tartiflette" gemaakt (iets met heel veel kaas), echt lekker! Daarna een wandelingetjes gemaakt met ons drietjes in het zonnetje. Mauritz gaat met ons mee in de draagdoek, echt een aanrader, lekker warm en echt dicht bij me. Hij krijgt de kans van een beetje rondte kijken en na een tijdje viel hij in slaap. Hij geniet ervan van zo dicht bij me te zijn.

Ook heb ik dit weekend nog even wat tijd gehad om enkele kleine dingen te naaien. Een eerste probeersel is een broekje met een rekker voor Mauritz. Het ziet er goed uit, maar hij zal het niet zo lang meer kunnen dragen, was beetje aan de kleine kant.
Ik had op een blog een leuk projectje gezien, kleine toffe monstertjes. Gemakkelijk te maken. En inderdaad heel easy. Zo easy dat ik er zelfs twee gemaakt heb. Eentje voor Mauritz en eentje voor de babyborrel van een collega. Het is maar een klein cadeautje, maar wel leuker als het kaartje dat normaal bij de centjes zit...

Ok tot gauw
Anaïs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten