vrijdag 30 april 2010

Veel te lang geleden....

Ja inderdaad veel te lang geleden. Al van november trouwens. Zo lang is het geleden dat ik hier nog iets laten weten heb. Tijd om hier nieuw leven in te blazen...

Mijn naaikunsten zijn in die lange tijd al een flink stuk verbeterd. Ik maak voor mezelf nu al eens een rokje. Ik heb gisteren mijn allereerste zelfgemaakte kraamcadeautje afgegeven (aan de fiere mama en papa van Finn). Zij waren heel blij met het gepersonaliseerde dekentje, slabbetje en speeldoekje.
Ikzelf was vooral heel blij met het dekentje, zo blij dat ik er eentje ga maken voor het park van Mauritz.
Waar ik vrij goed in begin te worden is het "pimpen" van t-shirts en dan vooral met textielverf en op de manier van Mme Zsazsa
Supergemakkelijk en echt tof om te doen. Het helpt me om Mauritz op een hippe manier te kleden. Veel kleertjes die ik in de winkel vind en echt tof vind, zijn veel te duur. Kleren vanuit bepaalde ketens zie je bij heel veel kinderen en dat vind ik dan weer een beetje spijtig. Dus bedruk ik voor Mauritz zelf t-shirts.

Tot gauw met meer nieuw werk...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten