maandag 21 april 2014

:)

Een blogpostje voor diegene die denken dat ik helemaal niet meer naai!
In de voorbije maanden is er hier superveel gemaakt. De kleerkasten zijn terug gevuld. Het monster van bijna 5 had vooral truien en een paar broeken nodig. Het kleine monster heeft vooral een paar kleurrijke stuks nodig. Hij heeft heel wat kleren, nog van het grote monster, maar zijn te weinig felle kleurtjes in te vinden. Ook zijn er veel kledingstukken die ik niet meer graag zie of hem niet passen... Hieronder een paar stuks die ik in de laatste weken maakte...

 Short in blauw stretchjeans (markt Deinze)
Patroon: Jacob van Zonen 09 in shortvorm mt 116
 Patroon: Rollercoaster uit Homemade mini Couture
Stof: soort van linnen, komt uit het magazijn van oma en opa o
de stof was nogal stug, dus voerde in de broek met zwarte tricot
Ik maakte de 6 jaar en is nog een beetje op de groei, perfect voor na de grote vakantie
 Patroon: Hoodie uit ottobre
Stof: Sterrenstof van Lillestof en groene nicky velours van het stoffenspektakel
Ik maakte hem zo drie truien, maar die zijn nog niet gefotografeerd geraakt.

 Patroon: Rollercoaster uit Homemade mini couture
Stof: Snorrenstof uit de Soldeur, vrij dun katoentje, 
dus gevoerd met een oude groene tricot


 Jacobshort gedragen door het groot monster, bijhorend t-shirt is gemaakt met een patroontje uit de ottobre en is in superleuke indianenstof van Lillestof


De monstertjes tonen samen hun paasbuit!


2 opmerkingen:

  1. ik heb die indianenstof ook gekocht voor mijn "monsters", en de bijhorende cowboystof! :-)
    Kwestie van ze assorti te kleden haha
    Goe gewerkt de afgelopen weken/maanden.

    Groetjes! Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleren heb je gemaakt Anaïs!
    De snorrenstof is heel leuk.

    Gr, Stephany

    BeantwoordenVerwijderen