zondag 26 januari 2014

naaiweekend

Na een lange tijd van "geen tijd" om te naaien, een heel weekend vol naaien... Een kleine fotoreportage!

Recycleren


vroeger een broek van mama, nu een baggybroek van Josse

Ottobre 4/2012 patroon 17 Jumpsuit


Afgewerkt!

Met duimsgaten, gemaakt met de tutorial van Leven met Liv


Chillpak!



Ook wil ik graag mijn secret santa (http://bengeltjes.wordpress.com/) bedanken!
 Sorry voor de lange wachttijd, heel erg bedankt Patsy!
 Ik kreeg een superlange brief en allerlei fantastische cadeautjes, ik was super enthousiast!
In het pakket zaten heel mooie bamboopotjes, die perfect in onze living passen, en uiteraard op tafel stonden op oudejaarsavond. Ook kreeg ik een zalig badzout (je kan het vinden op haar site). In het begin vond ik het nogal sterk ruiken, maar eens in het bad was het zalig! De tube nutrogena, ligt nog te wachten in de kast, voorlopig nog geen winterhanden :) Het speldenkussen zit ondertussen in de tas om naar het naaiclubje mee te nemen. Bedankt!

Wat ik maakte, kan je lezen bij Gerhilde (http://gerhildemaakt.wordpress.com/2013/12/24/secret-santa-gekregen/) Ik had er superveel plezier in. Tess je hebt dat super gedaan, bedankt over de goede organisatie...



4 opmerkingen: