zaterdag 29 september 2012

Snel, snel...

Gauw even een paar dingen posten!
In het kader van Boomie's recyclage 14-daags...
Ik werk in een activiteitencentrum voor mensen met een licht tot matige beperking. We zijn een tijdje geleden gestart met een kringloopproject, maar dat zit tijdelijk een beetje vast, maar ik vond er een mooi kindershirtje in en een te warm gewassen wollen trui in. Ik maakte samen met een paar mensen een nieuw paar wanten, een bedrukt t-shirt en met twee mooie knopen maakten we een mooi haarrekkertje...Iedereen content, hopelijk kunnen we binnenkort verder met ons kringloopproject en kunnen we deze leuke spulletjes dan ook verkopen.






Ik bracht ook eens een bezoekje aan onze lokale kringloopwinkel. Eigenlijk ging ik alleen knikkers kopen, maar uiteraard vond ik ook een aantal andere leuke dingen. Ik kocht een grote doos knikkers, playdough-spullen en twee mooie shirtjes voor Josse. Eentje om te bedrukken met een snorretje en het andere is gewoon om zo aan te doen. Ik vond het zooooooooooooooo super schoon en toch heel simpel! En natuurlijk bracht ik ook nog een stofje mee. Een leuke gebloemde kussensloop...  ( En kijk vooral eens naar de prijzen, mijn kringloopbezoek was weer zeer prijzig :)    )

2 opmerkingen:

  1. moet dringend nog eens naar de kringloopwinkel gaan, voor jij daar alle leuke dingen koopt, nu ik weet dat jij niet ver van mij woont! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen