woensdag 21 december 2011

Goed nieuws...

Vrijdag mag ik hoogstwaarschijnlijk na 8 weken het ziekenhuis verlaten. Ik ben thuis met de feestdagen, ik zal er met volle teugen van genieten. Ik moet wel nog vier weken rust houden thuis! We zijn hier mega tevreden dat we het al zover hebben gebracht. Ik ben het UZ binnengekomen op 24weken, 32weken klinkt toch al heel wat beter hé! Nu hopen dat we de 36 weken halen en dat moet ons kleine pruts waarschijnlijk zelfs niet meer in de couveuse! Sinds ik dit nieuws kreeg, kan ik enkel nog lachen...

12 opmerkingen:

  1. Wat fijn! Hopelijk kan je de bevalling zo lang mogelijk rekken, al komt het als het komt. Fijne dagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oef, ik ben blij voor jou en voor al je mannetjes. We blijven duimen dat je de 36 haalt!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. IK las het al op facebook, maar het is prachtig nieuws! Nog eventjes rusten en je krijgt een prachtig kleintje in de plaats, en dan weg met alle rust :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat er ook gebeurd, UZG is een fantastisch ziekenhuis op vlak van neonatologie, ik spreek uit (werk-)ervaring. Maar hoe dan ook, succes met de laatste weken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel voor al dat "gedenk" aan mij. Het is aangekomen :)
    @sieselaajn: Ik lig hier op de goede plaats hé. Mauritz is hier ook geboren op 28weken en hij kreeg idd de beste zorgen. Ik draag al die vroedvrouwen, dokters en alle andere werknemers hier op handen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn god, spot ik hier opeens een joekel van een DT-fout. Ik ben daar nochtans allergisch aan. Verklaart de jeuk aan mijn voet van gisterenavond. Geniet van een kerstfeest thuis!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super. Ik ben echt blij voor jullie. Geniet van de feestdagen. 32 weken is alleszins al super. Hopelijk haal je inderdaad de 36 weken zodat je kan genieten van een babietje op de kamer.
    Echt fantastich.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supergoed van jou!! 36 weken zou erg leuk zijn, maar alles is nu al meegenomen hé!
    Gelukkig nog even weg van tussen die 4 ellendige muren in je ziekenhuiskamer, geniet ervan en rustig aan thuis hé ;) !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nu pas gelezen dat je kerst thuis mocht vieren, fijn!
    Doe het goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik ben lekker laat maar wat fijn voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kom hier voor de eerste keer terecht, en lees meteen goed nieuws. Wat fijn voor je! Ik duim heel hard voor je mee dat je de 36 weken mag halen, en ondertussen is elke dag extra ook al heel belangrijk.
    Ik kom hier geregeld nog eens piepen!

    BeantwoordenVerwijderen