woensdag 12 oktober 2011

Dekentje

Mauritz is compleet weg van alles waar wielen onder staan. Auto's, bussen, kranen, brommers en moto's kennen hier geen geheimen meer. In februari krijgt deze grote broer er een kleine broer bij, veel van mijn aankopen en spullen die ik maak zijn dan ook bedoeld voor die kleine spruit die er aankomt. Grote broer verdiende na zijn ziek-zijn en na al die babyaankopen dan ook een klein cadeautje. Ik kocht fleece en autostof in de Ikea en zette me tijdens het "zevende knoopsgat"-moment aan het maken van een dekentje. Drie meter biais aanstikken, vraagt wel een beetje geduld. Deze morgen, bij het ochtendgloren (zo iets na zes, veel te vroeg) kroop ons broertje bij ons in bed en vond zijn cadeautje. Het dekentje werd hele dag overal mee gesleept. Het overleefde zelfs de creche. 

Let ook even op de assortie-pyjama die Mauritz bijna dagelijks wil dragen. Hij zit zelfs naast de wasmachine te wachten tot als hij uit de was komt... 

4 opmerkingen:

  1. Ooh, met mooie ronde hoekjes!
    'k Zie 't al zo voor mij, hoe hij overal rondhuppelt met zijn dekentje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi dekentje! Lekker warm & een heerlijk mannetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik maak mij binnenkort ook een dekentje! Als ik al die mooie dekentjes zie, krijg ik ook wel goesting om daarin weg te kruipen... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dekentje met dito pyama :) En wat leuk dat het overal wordt meegesleurd!

    BeantwoordenVerwijderen