woensdag 17 december 2014

Mijn 10 instagrams van 2014... 

Ik ben nogal instagramgek, dus doe ik mijn 10 van 2014 graag in instagrams. Deze zijn gewoon willekeurig onder elkaar gezet, helemaal niet chronologisch.

2 jan 2014: Josse viert zijn tweede verjaardag met een chocomousse van met nieuwjaar! 

 Carnaval op school: mama beloofde ooit een vossenpak, en belofte maakt schuld. 

 1 september; 3kleuterklas voor Mauritz en allereerste schooldag voor Josse. Ze hadden er zin in. Ik hou erg van foto's waar we allemaal op staan... Familieselfies!

 Familieselfie aan de voet van Ben Nevis in Schotland


Josse en Mauritz aan het spelen op de brielmeersen, onze vaste stek op wandelafstand. Genieten van de laatste zonnestralen (alhoewel er daarna nog mooie dagen volgenden)

Neen mama, het is echt niet koud.
Mauritz op de blaarmeersen

Josse op wandel tussen de brokstukken van Hadrian's Wall, tijdens onze vakantie in Schotland

Josse de grote boswandelaar. Bos- en strandbezoek tijdens weekendje landall in Port Greve


"Up! Up!"
Mauritz leert bezemvliegen in Alnwick Castle in Schotland.

24 oktober, wij trouwen in het geniep... 


Dit was 2014 voor ons,
 met veel gezonde buitenlucht, bos en strand. 
Met leuke vrienden, familie en supertoffe momenten...
2014 was toppie!



6 opmerkingen: