zaterdag 14 december 2013

Gemaakt!

De eerste charlie
Het patroon ligt hier al even te wachten, maar ik begon er maar niet aan. Tot ik een aantal weken geleden in den Beer in Deerlijk het meest leuke strepenstofje vond. Op een 7de knoopsgat-avond zat mijn stof in elkaar. De zoon droeg hem al om zijn Sint te halen bij Moeke.




Onze Kerstboom is dit jaar terug homemade, maar ik maakte hem niet zelf. Mijn wederhelft volgt sinds september een cursus houtbewerking en dit was zijn eerste thuisproject! En ik ben er helemaal weg van!



IGisterenavond en nacht maakte ik deze Dorothy  Daytripper van Swoon Patterns.Het is een super leuk patroontje van een redelijk grote tas, ideaal als de kindjes eens uit logeren gaan, of als ik met veel te veel spullen naar het 7de knoopsgat ga... Er volgen nog zo van die tassen, maar volgende keer wil ik mijn afwerking mooier. Ik denk dat het al wat laat was om veel over de afwerking na te denken... Op naar de volgende!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten