zaterdag 3 augustus 2013

Geboortecadeautjes

Er werden in juni en juli veel kindjes geboren, we zijn nog niet overal geraakt, maar Laure en Michelle kregen toch al een cadeautje. 

Laure kreeg al een gepersonaliseerd dekentje, maar op een babyborrel kan je niet met lege handen toekomen, dus maakte ik een pamperzakje en een badhanddoek, ik kocht bijhorende badspullen en stak alles in een mooie doos. 





Morgen bezoeken we Michelle, een kindje van vrienden, die we al heel lang niet meer zagen, maar ons dan plots zeer aangenaam verrasten met een geboortekaartje. Er was een plan om een mooie trui te maken, maar ik verprutste de trui en maakte daarbij ook mijn overlock een beetje stuk. (beetje maar hoor, er ging een kopspeldje tussen het mes en daardoor is het mes ongelofelijk bot) Ik pimpte dan maar een badjasje dat ik laatst kocht, maakte daarbij een pamperzakje en een clutch. Samen met badproducten en een knuffelkonijn stak ik alles in een mooie zak!

ohja, ik ging nogal "all the way", kwestie dat ik weinig voor meisjes naai! Misschien een beetje te roos voor sommigen... 


1 opmerking:

  1. Heel leuke cadeautjes heb je gemaakt! Het badjasje pimpen vind ik een tof idee,ik maak soms slabbetjes uit badstof met een leuk randje, nu heb ik nieuwe inspiratie!

    Stephany

    BeantwoordenVerwijderen