maandag 13 februari 2012

Het bijna opgeruimde naaikamertje...

werk- en snijbank
naaitafel (en in het hoekje op het bed, de zoon die in dromeland is)
De niet opruimde kast die tegen de andere muur staat krijgen jullie niet te zien, die is nog een beetje te rommelig om zomaar te publiceren op het net. Het zou lezers kunnen afschrikken. Voor diegene die het zich afvragen, de Winnie the Pooh ( die ook lezers zou kunnen afschrikken) die op de muur geschilderd is verdwijnt ooit wel eens, maar het is nog niet echt aan de orde. 
Er werd deze week ook gewerkt in deze kamer. Ik maakte een nieuwe pyama voor de grote zoon, met een leuk tricot stofje die ik vond op het stoffenspektakel en een stapeltje spuwdoeken voor over de schouder te leggen. Deze werden vakkundig geknipt tijdens het eerste officiĆ«le zevende knoopsgat op de nieuwe locatie. Er werd bij mij enkel geknipt, want ik nam de baby mee en  naaien met een baby in de draagdoek is geen sinecure. 


edit: de pyama en de zoon in actie

3 opmerkingen:

  1. Amai, schoon pyama'ke, en die spuggdoekskes herken 'k... alhoewel ze nog niet af waren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo schattig, dat kleine slapende bolletje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Patroontje uit Ottobre? Ik maakte er onlangs eentje voor Lilith, die er qua model helemaal hetzelfde uitziet. Al was mijn versie iets rozer... :-)

    BeantwoordenVerwijderen