woensdag 15 december 2010

december = nieuwe agenda...

December is de maand waar ik op zoek ga naar een nieuwe agenda. Niet dat er daar zoveel wordt in opgeschreven, maar ik vind het wel leuk van dat bij me te hebben (ik heb een zwak voor boekjes). Dit jaar begon ik er vroeger aan. Een aantal weken terug gingen we voor de wederhelft zijn verjaardag een dagje naar Lille (Rijsel). Echt de moeite, het is een heel aangename stad, veel kleine straatjes en winkeltjes. Maar ik vond mijn zin niet van agenda. Ik heb er wel een aantal gezien die heel mooi waren, maar dan echt te duur waren of niet het juiste formaat. Dus ik kocht een agenda in de Hema, simpel, niet duur, maar wel een beetje kaal!
Ik heb er een hoesje met een rekkertje rond gemaakt. Het rekkertje is er omdat ik altijd veel papiertjes bij hou en anders vind ik die altijd terug ergens in mijn handtas.Het stofjes is een retrootje vanuit oma's magazijn (mooi hé). Het boekje  met de vogeltjes is een stofje van Ikea en is een klein schetsboekje en geef ik waarschijnlijk als bijcadeautje voor een vriendinnetje.

Gisteren was het ook het 1-jarig bestaan van de "Stoffige Juffertjes". Ik ging even mee "flocken", maar ik heb vooral gebabbeld. Gelukkig heb ik toch nog één t-shirtje gemaakt, zodat ik toch nog iets kon tonen thuis.
Het was een zeer gezellige avond en hopelijk kunnen we heel veel verSTOFdagen vieren...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten