dinsdag 6 juli 2010

Resultaat...


De stoffige juffertjes zijn toffe madammen. Ik heb gisteren zelf niet genaaid, maar vooral veel geleerd... Al die nuttige tips zijn opgeslagen in mijn veel te kleine hoofd... Ik kwam gisteren vrij laat thuis, maar besloot van toch nog even achter mijn machientje te kruipen en dit is het resultaat... een pamperzakje... content en tevreden kroop ik in bed (zo met ne smile tot achter mijn oren )...
Deze morgen wou ik het direct in gebruik nemen en wat bleek een heel kleine stukje niet onder de biais te zitten en daar was ik niet echt gelukkig mee. Ik heb het een stukje terug losgemaakt en een nieuw stukje opgezet dat wel alles vastzet... alleen de overgang van de twee linten loopt niet mooi glad..
Niet helemaal perfect, maar al doende leert men... er zullen er in de volgende periode nog van onder mijn machientje rollen...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten