donderdag 17 juni 2010

Fruit....


Wie eet er nu niet graag een aardbei'ke of ander lekkers ? Ik anders wel... Zo graag zelfs dat ik droom dat mijn minimannetje een 'freezeken' is... Vanaf nu is hij het echt!
Ik zag bij smashed peas and carrots deze tutorial. Een heel gemakkelijk mutsje, gemaakt uit een oud shirt. Zo echt voor op een avond zoals vandaag, zo een -"Ik heb wel zin om even achter mijn naaimachine te kruipen, maar het is al zo laat"- avond.
Mutsje maken, inclusief oude t-shirt van het lief zoeken duurde een 20-tal minuten...

Helaas was het voor de miniman al te laat om deze wondermooie zomermuts (is voor achterop de fiets, mits hij nogal heel vlug verkoudheden krijgt)te passen. Dus vandaag enkel een foto van de muts (met op de achtergrond mijn rommelige bureau) en dit weekend post ik foto van het model met muts en het kraamcadeau voor kleine Senne

Greetz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten